dagje singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu dagje singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu

dagje singapore

Door: Misses

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

30 Maart 2006 | Singapore, Singapore

Hoi hoi!
vandaag heb ik lekker uitgeslapen en daarna ff op internet gezocht naar een homestay hier in singapore...had ik er eentje gevonden ik er helemaal moeite doen om er heen te gaan metro in metro uit bus in bus uit andere bus in nee toch niet moest geld wisselen ik naar een of ander kantoor ingegaan om te wisselen toen weer bus in oh nee gaat er niet heel bus weer uit...na drie keer dacht ik weet je wat mir pakt een taxi! dus ik met een taksi erheen was het geen homestay!!!! aaaarrrrgggghhhh!!!! ach dus maar weer naar een metro station en toen ff naar little india gegaan, echt zo grappig dat hier al die verschillende culturen door elkaar leven...
in little india schrok ik me rot! ik hoorde op een gegeven moment toen ik bij een stoplicht wachtte een schot! keihard ik dacht oh nee he?!?! iedereen keek verschrikt...waren ze kraaien uit de boom aan t schieten! haha echt niet normaal! alsof t de normaalste zaak van de wereld is! in little india nog ff wat gegeten...wat t was geen idee maar iets met vis en de ander zat een ei in...lekker met indiaanse sambal ofzo, tja net zo rood maar minder scherp...met limejuice...dacht echt dat t vreselijk zuur was maar t was echt lekker.....
daarna maar weer terug met de metro (ik vind die metro hier helemaal geweldig! als ik kan ga ik met de metro!) daarna nog eventjes naar een mall geweest kijken naar iets leuks...dat shirtje was wel erg warm wat ik aanhad...maar niks gevonden...toen maar naar starbucks!!! haha again! lekker een frappuccino met espresso walnut brownie!!! hmmmmm ff een calorie bom voor het rijstdieet straks in manado hahaha nou ga zo pitten want moet er om vijf uur al weer uit....hope i'm going to make it!
kiss kiss kiss

  • 30 Maart 2006 - 14:48

    Britt:

    vette foto's man! Wel je vliegtuig halen morgen hè!! Kussie

  • 30 Maart 2006 - 15:31

    Iris:

    Hey mir,
    Gave foto's inderdaad!! Ben nu al zo jaloers en je bent nog niet eens op plaats van bestemming. Goede vliegreis he!!! Kusje

  • 31 Maart 2006 - 00:54

    Susy Pusy:

    Heeee Mir,

    Leuke foto's....wat was dat voor actie met die kraaien...weer echt de aziatische gang van zaken!

    Starbucks is zeker lekker.... gelukkig zit hier een coffee bean waar ik ook soms zit te smikkelen van een frappachino...hmmmm goede vlucht gehad? We keep in touch!

    XXX

  • 31 Maart 2006 - 09:08

    Brenda:

    hai hai,
    leuke foto's hoor en het eten ziet er lekker uit.
    volgens mij heb je het reuze gezellig in je eentje, ziet er wel zo uit en dat moet ook! kusje bren & co.

  • 31 Maart 2006 - 10:01

    Kim:

    AAARRRRGGGGHHHH!!!!! Ik wil ook naar de Starbucks!!!!

  • 31 Maart 2006 - 16:53

    Marijke:

    he mir, je hebt toch niet overnacht bij starbucks he?

  • 01 April 2006 - 11:46

    Anouk:

    He Mir!

    Jij vermaakt je daar wel..!Hoop dat je je vlucht hebt gehaald, en veilig ook zonder schoten:-) kus

  • 01 April 2006 - 19:07

    Aiméetje:

    Na ja hier knallen ze ook mussen dood bij domino D-day hahaha. Kijk maar goed uit. Enne ow ja...zet je wekker!!! ;p
    Dikke kus

  • 02 April 2006 - 21:11

    Malou:

    he lieverd, zit aan mijn scriptie heb geen zin bleh, dacht ga even checken hoe het met mir gaat, maar zo te zien heb je het prima naar je zin op die vervoers akkefietjes na dan. Je moet wel je fototoestel goed stil houden schatje ;-) soms teveel koffie gedronken bij de starbucks haha. Have Fun en Take Care kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Nog heel eventjes en dan gaat het gebeuren!!! ben nog druk bezig met alle laatste puntjes op de i te zetten...(heb heel veel i'tjes) maar dan kan ik eindelijk weer terug naar het gezellig Manado! Hier ga ik mijn scriptie onderzoek doen... Voor de mensen die het niet kennen, Manado is de hoofdstad van Noord Sulawesi en dat is weer een eiland in Indonesie...snapte?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 20407

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: