Vliegreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu Vliegreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu

Vliegreis

Door: Misses

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Maart 2006 | Singapore, Singapore

Helllloooooooo Holland!! Het is niet te geloven maar ik ga nu ff zitten en heb gelijk jetlag haha!! Ga zo de stad in lekker een guesthouse opzoeken om die twee dagen door te komen...
De reis ging prima, ik had lekker drie stoelen voor mezelf dus kon ik mijn lange lijf zelfs bijna helemaal strekken zonder de slanke singapore dames te laten struikelen... ik moet zeggen dat de reis me echt 100% meeviel! ik dacht dat het moeilijk zou worden om 11 uur mijn mond te houden maar met dank aan will & grace en veel leuke nieuwe films ging de reis lekker snel...

oh ik zal voor de mensen die het de missie van mijn reis nog niet helemaal begrijpen het even uitleggen...

Ik ga voor mijn scriptie onderzoek doen in Manado, hier ga ik onderzoeken hoe je de lokale bevolking het beste kan betrekken bij het toerisme door middel van homestays (homestay is een bed&breakfast idee, je verblijft bij een familie in huis) omdat bij deze voor van accommodatie de inkomsten direct naar de lokale bevolking gaat...
ach het is bijna idealistisch...maar ik ga t wel proberen ha ha nou in singapore ga ik ook op zoek naar homestays en kijken hoe hier de kwaliteit is...
natuurlijk ga ik hier ook ff een bezoekje brengen aan starbucks en ff de toerist uithangen! dus sampai jumpa en tot snel!!!

  • 29 Maart 2006 - 00:47

    Paul:

    Dat hadden ik toch niet van je verwacht, dat je zo rustig in het vliegtuig zou zitten :P Jammer dat ik je geen goede reis heb kunnen wensen! En nu wachten op je volgende verhaal! veel plezier!

  • 29 Maart 2006 - 07:33

    Aisha:

    Hoe cool! hoe ging het met de vriendelijke stewardessen glimlach?! hihi!! goed meis, succes nog ff...en trek je maar lekker je bikini aan om ff de toerist uit te hangen, vergeet niet om fotocamera om je nek te hangen en witte sokken te aan te trekken....
    smak!

  • 29 Maart 2006 - 08:28

    Ol:

    Yooooo misses!! Dus toch gelukt met die visum?
    Hehe! Geniet ervan en take care... Kusss x Ol

  • 29 Maart 2006 - 16:16

    Lex Pelamonia:

    He Mir,sadap suda tiba di Manado.He sucses met je onderzoek.Idealistisch zeker,maar dat wie weet wordt t realiteit!Hormat lex& Jar

  • 29 Maart 2006 - 18:18

    Willem:

    Veel succes met je werkzaamheden daar, ik zal het op de voet gaan volgen. Jammer dat de GSM thuis, want ik was van plan je nog een goede reis te wensen. Volgende keer beter.

  • 29 Maart 2006 - 19:15

    Mieke En Daan:

    He Mir, super dat we toch van je stulpje gebruik mogen maken, we zullen goed voor de kat zorgen. En we laten wel een klein presentje voor je achter. Tip: alcohool vergaat niet.

    Have fun.

    Kus Mieke en Daan.

  • 29 Maart 2006 - 20:39

    Aiméetje:

    Hey Mir,
    Ehm ja jij en je mond 11 uur houden....is dat serieus gelukt of heb je toch nog gekletst met iets of iemand? ;p
    Dikke kus

  • 29 Maart 2006 - 20:54

    Britt:

    Hee skattie!! Goed om te horen dat de reis is meegevallen!! Geniet ervan, want voor je het weet ben je weer terug in dit kikkerlandje ( wat ik persoonlijk niet zo erg vind hoor ;)) Dikke kus

  • 30 Maart 2006 - 00:13

    Mabuk Puti:

    Hee Mirrrr!

    Ja ja wist al wat mabuk betekende en was nogal mabuk afgelopen zaterdag!!!

    Ben nog steeds bezig met eventuele vluchten haha!!!

    Doe ze de groetjes daar in Manado!!! En misschien tot snel!!!

    Kus kus

    Suuuuus

  • 30 Maart 2006 - 04:56

    Brenda:

    hallo meissie,
    goed te horen dat je veilig bent geland!!!!!!!!!!geniet van singapore en tot later.knuf en veel kusjes
    danae luke bert en bren

  • 30 Maart 2006 - 09:08

    Malou:

    he moppie,
    fijn dat je veilig bent aangekomen, ben nu al jaloers op de foto's op je site! Veel plezier nog in singapore en bij je familie. Doe oma de groeten en skipboo ze haha

  • 30 Maart 2006 - 11:24

    Kimmmmmm:

    Leuk leuk leuk leuk!!! Kom maar door met die foto's. En wat een supergezond ontbijtje!!!
    Errug fijn je website voor de verloren uurtjes op het werk (lees: ik verveel me)
    dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Nog heel eventjes en dan gaat het gebeuren!!! ben nog druk bezig met alle laatste puntjes op de i te zetten...(heb heel veel i'tjes) maar dan kan ik eindelijk weer terug naar het gezellig Manado! Hier ga ik mijn scriptie onderzoek doen... Voor de mensen die het niet kennen, Manado is de hoofdstad van Noord Sulawesi en dat is weer een eiland in Indonesie...snapte?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 20517

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: