Voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Mirjam Vries - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Misses

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Maart 2006 | Nederland, Breda

Nou mensen...dan gaat het toch echt bijna gebeuren!! Vandaag stad en land afgegaan voor mijn visum...was een heel gedoe en hoor woensdag of donderdag of het gelukt is....waarom moet ik het altijd weer heerlijk spannend maken voor mezelf...pfff ach ja maar t is voor een goed doel!!! Voor de mensen die het graag precies willen weten, ik vlieg dinsdag om 11:50 vanaf Schiphol naar Singapore, kom daar de volgende dag 06:30 aan, blijf daar twee dagen dus vertrek daar de 31ste om 09.25 en kom aan om 13:05 in MANADO!!

  • 20 Maart 2006 - 17:05

    Julie:

    he lieve mir, heb helemaal niet meegedregen wat je allemaal gaat doen????? wat leuk dat ik je verhalen mag lezen. ALs je tijd hebt moet je maar ff mailen wat je gaat doen en waarom. dikke zoen je oudhuisgenootje

  • 20 Maart 2006 - 17:40

    Nanda:

    ik ga je zeker volgen!
    succes nog en have fun xx

  • 20 Maart 2006 - 19:42

    Aisha:

    Mihirrr....ik ga je zoooo missen...maar gelukkig kan ik je via deze site stalken...ghi! lof ja babez!

  • 20 Maart 2006 - 19:42

    Anouk:

    He Mir!
    Gaaf dat het bijna gaat gebeuren allemaal en is idd zeker spannend of je alles geregeld krijgt voor je vertrekt...weet er alles van!!
    Zit alweer 6 weken in Brazilie, echt een superland! Je kan ook mij in de gaten houden op onze weblog:www.anoukenmatthijsinsaopaulo.web-log. Alvast een goede reis naar je eindbestemming! X anouk

  • 20 Maart 2006 - 22:41

    Lex:

    He goeie reis naar Manado!En enjoy your staying over there.En sampai jumpa lagi.
    Hormat lex

  • 21 Maart 2006 - 04:30

    Ed:

    Hey Mir,
    Goeie reis naar Manado en tot over .......
    Kweet bij god nie hoelang je wegblijft ;-).
    X Ed

  • 21 Maart 2006 - 06:53

    Fleurtje!:

    he Mirjam, ook ik wist niet dat je weg ging!wat zijn de plannen?nou in ieder geval veel plezier!
    xxx fleur

  • 21 Maart 2006 - 07:14

    Suus:

    Heeee Mir!!!

    Leuke website heb je zeg!! Hoe ben je op het idee gekomen? haha

    Spannend met je visum...? Lukt wel toch? Je zou Mir niet zijn als je niet op het laatst nog effetjes wat dingetjes moet regelen!!

    Veel plezier in Manado... misschien kan ik je een bezoekje brengen... als ik geen geldgebrek :( heb haha.

    Met die homestays komt helemaal goed!!!

    Dikke kus,

    Suus

  • 21 Maart 2006 - 13:34

    Tomas:

    Nou meid, heel veel plezier, succes en mooie ervaringen! Ik zal je blijven volgen!

    Grtz T.

  • 22 Maart 2006 - 09:18

    Ria:

    Hey nona,

    veel plezier en succes in Manado!

    Cium2

  • 24 Maart 2006 - 08:51

    Ol:

    Yo misses! hard op stap geweest op je laatste donderdag in Breda? Was super om je nog even te zien, take care en ik hou je in de gaten!!
    PS: hou me op de hoogte over je visum-stress.... Kuss x Ol

  • 25 Maart 2006 - 19:36

    Ester:

    ey ga je ckerzz volgen meid egt kei veel plezier he..

    gr. je nichiej

  • 26 Maart 2006 - 08:56

    Anneke:

    He Mirjam! Heel veel plezier in Indonesie. Ik hou je via deze site zeker in de gaten. Liefs Anneke

  • 28 Maart 2006 - 13:17

    ROOMIE:

    Hey mir,
    Echt stom helemaal vergeten om nog even een berichtje te sturen voor de goede reis. Maar als je dit leest ben je al aangekomen!!!

    Maar de foto's was hij erg tevreden over.... hij vond dat er alleen maar mooie foto's hingen!!Beter he!!!

    Ga je missen!!!

    Kuss

  • 28 Maart 2006 - 19:20

    Aiméetje:

    Mmmmiiirrrrrrrrrjammmmm,
    Waar ben je nou?!
    Meis heel heel veel plezier en succes. Je bent nog lekker onderweg denk ik. Zou wel met je mee hebben willen gaan (klopt dit nl anders ehmmmmm..) Take care en ga zeker al je verhalen lezen. Kusssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Nog heel eventjes en dan gaat het gebeuren!!! ben nog druk bezig met alle laatste puntjes op de i te zetten...(heb heel veel i'tjes) maar dan kan ik eindelijk weer terug naar het gezellig Manado! Hier ga ik mijn scriptie onderzoek doen... Voor de mensen die het niet kennen, Manado is de hoofdstad van Noord Sulawesi en dat is weer een eiland in Indonesie...snapte?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 20518

Voorgaande reizen:

28 Maart 2006 - 01 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: